آيا رونالدو استراحت مي‌کند ؟

رونالدو پنج ماه است که در شرایط ایده آل بدنی به سر نمی برد. از بازی رفت در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند تاکنون 16 بازی می‌گذرد و رونالدو فقط در چهار بازی به صورت کامل برای رئال حضور داشته است.

نیمکت نشینی رونالدو در روز جمعه مقابل کالدرون آخرین ورق از غیبت های وی در رئال مادرید بود. وی در بازی برگشت سوپرجام در نیمه دوم به جای کروس وارد زمین شد.

در چنین شرایطی طبیعی است که نگرانی ها در مورد شرایط بدنی این بازیکن در میان هواداران رئال افزایش پیدا کند. خوزه لوئیز سن مارتین، بدنساز اسبق رئال در مورد شرایط این بازیکن گفت :" رونالدو باید سه هفته استراحت کند. او ماه هاست که تمرین نکرده است. در واقع بازیکن پرتغالی یا در سالن بدنسازی به ریکاوری از مصدومیت خود می پردازد یا بازی می کند. در چنین شرایطی نمی تواند تمرین کند و به آمادگی بدنی برسد."

وی اعتقاد دارد که برای رونالدو خیلی مهم است که مدتی از میادین دور باشد:"او تمرینات ریکاوری بدنی را انجام می دهد اما این قضیه نقشی در آمادگی بدنی او ندارد. کریستیانو نیاز دارد تا در تمرینات در بهترین سطح باشد و بهترین نوع آماده سازی را انجام دهد. به طور مثال خودروی فراری نیاز به 200 لیتر بنزین دارد تا حرکت کند، با پنج لیتر بنزین به جایی نمی رسد."

سن مارتین اعتقاد دارد که رونالدو با استراحت نکردن شرایط خود را وخیم تر می کند:" از نظر من، او نیاز دارد تا مدتی استراحت کند و بالاخره به بهترین شرایط برسد. برای گرت بیل در فصل گذشته نیز همین اتفاق رخ داد و به همین خاطر بیل نیز در بهترین سطحش نبود."

این بدنساز اعتقاد دارد که بدن رونالدو الزام به این استراحت را حس می کند:" او از آن دست بازیکنانی است که نیاز به استراحت دارد تا بدون مشکل در تمرینات شرکت کند.وقتی که استراحت کرد و دردش رفع شد می تواند بدنش را برای بازیها ورزیده سازد."

رونالدو فصل قبل به علت فشار و اهمیت بازیها تصمیم گرفت که به هر نحوی که شده در بازیهای پایانی فصل رئال و جام جهانی حاضر باشد اما در شرایط فعلی، رئال مادرید برنامه مشکلی را از نظر بازیها پیش رو ندارد و به نظر می رسد که وقت مناسبی فرا رسیده باشد تا رونالدو کمی به بدن خود استراحت بدهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: مصدومیت رونالدو ,

تاريخ : یک شنبه 2 شهريور 1393 ا 16:42 نويسنده : pouria ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.